Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 13:59   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Her også. Ingen hår, intet sikkel og dusjing hver dag.

Dusjing hver dag? Av hunden? Hvordan blir huden dens da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:02   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dusjing hver dag? Av hunden? Hvordan blir huden dens da?

Den er helt fin. Jeg er nødt å spyle labbene i dusjen, ellers blir det lett mye dritt inne. Det er ikke snakk om hele hunden og shampo, men rent vann under magen og på beina. Jeg kan ikke se at det er særlig annerledes enn gjørma hun får de samme stedene når hun er på tur.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:03   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er helt fin. Jeg er nødt å spyle labbene i dusjen, ellers blir det lett mye dritt inne. Det er ikke snakk om hele hunden og shampo, men rent vann under magen og på beina. Jeg kan ikke se at det er særlig annerledes enn gjørma hun får de samme stedene når hun er på tur.

Okay. Stikk i strid med alle anbefalinger jeg har lest og hørt om naturlig fettlag, (våteksem er kjipe greier), men dere har sikkert kontroll.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:05   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okay. Stikk i strid med alle anbefalinger jeg har lest og hørt om naturlig fettlag, (våteksem er kjipe greier), men dere har sikkert kontroll.

Det funker ihvertfall. Ingen problemer så langt, og jeg vet om mange som dusjer hundene sine daglig, særlig de små. Med tidvis lang pels kombinert med lav hund ser jeg faktisk ingen alternativer. Det er uaktuelt å la henne gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.

Sist redigert av Hyacinth : 15-09-14 kl 14:12.
Gammel 15-09-14, 14:10   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er uaktuelt å la hele gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.

Et lite, mobilt shrubbery!

Gammel 15-09-14, 14:34   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det funker ihvertfall. Ingen problemer så langt, og jeg vet om mange som dusjer hundene sine daglig, særlig de små. Med tidvis lang pels kombinert med lav hund ser jeg faktisk ingen alternativer. Det er uaktuelt å la henne gå med jord, sand, gress, kvister kombinert med fuktig pels inne.

Dusjer du henne hver gang dere har vært på tur da?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-14, 14:42   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dusjer du henne hver gang dere har vært på tur da?

Ja. Det er ofte vått her hvor vi bor. Da blir hunden klissvåt på tur. Jeg lar ikke være å gå på tur fordi hun må spyles når vi kommer hjem.

Lufting for å tisse definerer jeg ikke som tur. Men er det vått, tørkes hun med håndkle også etter det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.