Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha og Lisa Williams

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-14, 00:05   #11
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha og Lisa Williams

Dama framstår jo som ravende gal, og i mitt stille sinn tenker jeg bare "jaja, dette er altså hva generasjoner med innavl kan gjøre med folk". Jeg synes likevel det er problematisk at svindlere som Märtha, Lisa Williams Colin Fry, Uri Geller osv trekker fulle hus av lettlurte folk som kanskje befinner seg i svært sårbare situasjoner der de har mistet noen kjære og trenger å tro på "noe mer". Det er ekstremt kynisk å profitere på andre mennesker på en så uærlig måte, jeg skjønner ikke hvor de finner samvittighet til å gjøre det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.