Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 20:31   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kaker har aldri vært min sterke side, men det har aldri vært så galt som da jeg skulle lage kake til dåpen til eldstemann.

Jeg hadde pisket eggedosis og måtte ringe tanta mi for å få greie på fremgangsmåten videre. Mens jeg snakket med henne mista jeg telefonen i eggedosisen. Telefon i kake er ikke spesielt smakfullt.

Etterpå prøvde jeg på nytt, vispa ny eggedosis og alt så bra ut. Jeg skulle bare skjære noe (husker ikke hva det var) og plutselig kutta jeg fingeren og det blødde. Ja det blødde ganske vanvittig. Eggedosisen fikk røde fine flekker.

Etter at alt var vaska opp tok jeg mobilen (hustelefonen var jo full av eggedosis og selvsagt ødelagt) og ringte til mamma og spurte om hun kunne være snill å bake den kaka for meg.

Jeg må si det er godt å ha svigermor og mor som alltid tilbyr seg å bake kaker til bursdager...slipper billig unna innimellom.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.