Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 10:05   #101
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Heroes

Jeg syns Nathan er en dott og en mammagutt. Alt for å pen er han også. Og hva med den idiotiske røykringen som kommer når han flyr opp og skifter retning? OMG!

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:15   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser litt latterlig ut når han flyr ja. Men jeg liker ham. Liker ham best i Mysterious Ways. Må laste ned den serien snart, den er jo geniaaaal! Litt overnaturlig.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:23   #103
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg liker ham. Liker ham best i Mysterious Ways. Må laste ned den serien snart, den er jo geniaaaal! Litt overnaturlig.

Det er ikke en av disse kansellerte seriene vel? Slik at man sitter og river seg i håret etter siste episode når man vet at man aldri får noen svar? (Invasion friskt i minne... )

Sist redigert av Muskat : 24-05-07 kl 13:32.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:40   #104
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det ser litt latterlig ut når han flyr ja. Men jeg liker ham. Liker ham best i Mysterious Ways. Må laste ned den serien snart, den er jo geniaaaal! Litt overnaturlig.

Jeg likte han godt som komplisert fyr i Judging Amy også ...

Gammel 24-05-07, 15:55   #105
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Det er ikke en av disse kansellerte seriene vel? Slik at man sitter og river seg i håret etter siste episode når man vet at man aldri får noen svar? (Invasion friskt i minne... )

Guud som jeg hater det der, spesielt nå med Jericho. :SKRIIIIK:

Jeg vet ikke om den ble kansellert for jeg har ikke sett den siste episoden og jeg har ikke lest noe om det. Må sjekke.
Tror uansett ikke det hadde gjort så mye, for dette er ikke fortsettende episoder, det er liksom ny sak hver gang, så om den sluttet etter sesong 2 så hadde det nok ikke gjort så mye.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.