|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Forskning?
Ha ha, der var det mange gode titler! F.eks. denne herlig tabloide biologi-avhandlingen:
|
|
|
#182 |
|
Bedreviter
|
Og i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskning?Nå er det vel adskillig mer enn en linje som har blitt publisert fra denne doktoravhandlingen, da. Så helt sammenlignbart er det vel ikke. Jeg tviler på at man kunne tatt et avsnitt fra et arbeid om kreftforskning og fått det til å virke like meningsløst som dette. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Forskning?Rine, jeg tror du ville blitt overrasket.
|
|
|
#188 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Forskning?Jeg tror ganske mye krefforsking vil kunne oppsummeres i retning av at "når atom såogså skubbes på med såogså så skjer det ingenting, og det skulle man ikke trodd, så nå er vi forvirret.
|
|
|
#190 |
|
etterpåklokest
|
Joda. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tror at grunnen til at forskning innenfor en del fag ikke oppfattes som meningsløs er at folk flest ikke er inn i faget nok til å kunne skille hva som er superinteressant og hva som kan virke mindre interessant. Men de vet det selv og derfor blir det lite kommentarer på feks en doktorgrad i strengteori feks.
|
|
|
#193 |
|
Bedreviter
|
Det tror jeg er veldig riktig. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
kamerat
|
Good one!
|
|
|
#196 |
|
kamerat
|
Kjempenyttig.
|
|
|
#197 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Forskning?Jeg håper alle som driver med "hæ, er DET noe å forske på, da?"-forskning øver inn en masse festlige svar på "ja, men hva skal det BRUKES til??"-spørsmålene fra fjerne og nære.
|
|
|
#198 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg spurte en nær venn som tok doktorgrad i matematikk/fysikk om akkurat det. Svaret var totalt uforståelig. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|