Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 11:15   #11
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi er begge to slik passe ryddig - vi liker det best når det er ryddig men vi greier ikke helt å gjennomføre det slik til hverdags. Jeg vil ikke kalle oss hverken ryddig eller rotete egentlig.

Jeg har blitt lei av disse skippertakene, så jeg forsøker å gjennomføre etterhvert - omtrent slik du beskriver. Alltid ha med "nyttelast" når man går fra ett sted til et annet, legge ting tilbake der de hører til med en gang, nytte "dødpunktene" til å gjøre litt småtteri osv.

Mannen derimot er litt dårligere der... Men han ser når ting har hopet seg opp og da er han flink til å gjennomføre. Problemet er bare at så lenge jeg "smårydder" blir det aldri rotete nok til at han trenger å gjøre noe... bortsett fra på de områdene jeg bevisst overlater til ham.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.