Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan ville dere taklet denne?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-14, 10:02   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ville dere taklet denne?

Nei, jeg synes ikke du er en dårlig venn. Man velger jo selv hva man vil poste på FB og det må jo være ting man selv kan stå inne for. Av og til er det jo greit å promotere venner, men jeg gjør det kun dersom det er av og til og det er ting jeg faktisk kan anbefale. Jeg har også fjernet enkelte som brukte sin private profil til å markedsføre bedriften sin i veldig stor grad. De kan gjerne be meg om å like siden til bedriften deres, men når de poster om det 7-8 ganger daglig på sin personlige profil blir det for mye.

Ellers er jeg også ganske skeptisk til sånne coacher. Jeg var engang på et seminar der de hadde hyret en sånn coach og vi fikk en fortelling om en klient som hadde en sønn som skadet seg og havnet i koma. Legene hadde sagt at det ikke var sikkert at han kom til å overleve, men hun hadde lært opp foreldrene i positiv tenking. Og når de hadde tenkt positivt i noen dager våknet sønnen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.