Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-14, 08:47   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

På en måte litt fint å se at det er flere som ikke blir så mange. At det ikke bare er oss som ikke har så mange. Familier er jo hva de er. Nå er det jo 3,5 år til vi har konfirmant, og det er en viss sjanse for at noen av de eldste hos oss ikke er her mer.

Vi bor på østlandet, og har familie i Nordland og Finmark. Vi skal ha selve konfirmasjonen midt på - altså der jeg kommer fra. Vi har ingen familie her, så skal vi ha noen gjester er det enklere at vi legger den der. Da får jeg også hjelp fra familien til å ordne. Men det blir jo et styr. Må søke fri fra skole og jobb, og reise (dyrt) dit i en hektisk periode av året. Men vi skal få det til. Derfor har vi startet å snakke om det allerede nå. Hvordan ting skal løses.

Vi blir antagelig 23. Da har vi 13 utenom som er ganske uavklarte (lite sannsynlig).

Evt. ber jeg mine søskenbarn på morsiden også. To av dem bor der, og med familie blir det da 7 ekstra plutselig. Men jeg vet ikke om min relasjon skal telle så mye her. Konfirmanten vil ikke ha noe forhold til dem.

Vi kommer til å be besteforeldre, oldeforeldre, gammeltanter og -onkler, tanter, onkler og søskenbarn. Men mest sannsynlig kommer en stor del til å utebli. De har ikke sterk nok relasjon til oss, og en del har ikke sett konfirmanten siden året hun ble født. Så da blir det det hårde kjerne igjen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 12:45   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2015

Grubler litt på å lage en stor del av maten selv, om jeg kan rekke. Får i såfall bli en solid runde med Harry-turer i forkant.
Kaker får vi alltids nok av,har mange gode venninner og kollleger som mer enn gjerne baker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.