|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pris på bursdagsgaverJeg syns ikke 50 er lite i kontanter. Det blir mange hundre kroner på en bursdag uansett. Gave til 50 kroner er det derimot vanskelig å finne, så der dobler jeg gjerne beløpet. (For å gjøre det lettere for meg selv.) |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Pris på bursdagsgaverVi har ingen avtale på hvor mye, og det varierer fra 100 til 200 kr, men de fleste ligger på rundt 100lappen.
|
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på bursdagsgaver
Jeg har som kjent en på samme alder. Vi vedtok senest i fjor på foreldremøte at pengegaver skulle være på 50 kr. De fleste var enige om at det er nok. Hva skal de med masse penger? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Pris på bursdagsgaverJeg er forresten glad for at det er midt i verste snobbe-bydelen i Stavanger, med SUV-er og au pairer og hus til åtte mill og svømmebassenger, at man altså bestemte seg for å går for 50 kr. (For ordens skyld, vi er ikke en del av det riking-miljøet.) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pris på bursdagsgaver
Ja, det er bra med et lavt beløp. Viktig å være solidariske. På Sola hadde vi 75 kr så vidt jeg husker. Flere ville hatt høyere.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pris på bursdagsgaverHer har eldste allerede fått invitasjon til bursdag nr 3 dette skoleåret.
|
![]() |
|
|