Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Uhygienisk rengjøringshjelp...?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-14, 16:14   #28
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uhygienisk rengjøringshjelp...?

Jeg har en egen klut til doen og en annen til resten av badet. Og siden det er to etasjer mellom badene våre gidder jeg ikke dra med meg kluter opp og ned så det ligger fast to kluter på hvert bad (da er det også enklere å ta en kjapp vask innimellom). Derimot bruker jeg samme gulvklut i alle rom, men det skjer omtrent aldri at jeg vasker alle gulvene samtidig så kluten blir jo da vasket mellom hver runde uansett.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men vasker dere i utganspunktet for å bli kvitt bakterier, da? Jeg vasker for at det skal se rent ut. :fasademenneske:

Enig. Jeg er mer opptatt av skitt, støv og flekker enn at det skal være bakteriefritt. Akkurat avføringsbakterier er jeg ikke så interessert i å ha rundt i huset, derav egen doklut, men utover det er ikke bakterier med i tankene mine i det hele tatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.