Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Regnkåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 11:26   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regnkåpe

Jeg har også en Søs Jensen regnkåpe (overtatt av svigermor), og den er myk og god (og tett). Jeg og du er vel nokså like høye, og jeg skal si deg det at selv med høye Hunterstøvler og denne kåpa, som jo blir nokså lang på meg, og det kun gjenstod en mindre glipe i mellom så greide jeg å bli søkk våt på buksa fra øverst til nederst med det været som var i dag Men det var jo buksa som trakk vann da - både støvlene og kåpa holdt tett, og jeg orket ikke å tre på meg en klam regnbukse (noe jeg nok hadde hatt bedre lykke med sett i retrospektiv).

Uansett, om du vil kan jeg høre med svigermor hvor hun har kjøpt kåpa, om det er noe du kunne tenke deg.

Edit: Ser nå at du har svart vedrørende Søs Jensen. Den jeg har overtatt av svigermor er i str L, og jeg drukner ikke i den selv om jeg er en str S/XS til vanlig i jakketøy.

Når det er sagt har de jo noen fine regnkåper på Europris som virker å være av den tette sorten.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.