Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sons of Anarchy! *betatt*

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-13, 19:42   #21
El Sueco
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2013
El Sueco har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sons of Anarchy! *betatt*

Hvilken sesong var det som gikk på TV nylig? Sesong "?

El Sueco er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 19:42   #22
El Sueco
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2013
El Sueco har et hav av muligheter foran seg
Standard

sesong 2?

El Sueco er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 19:45   #23
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken kanal? Eller hva handlet den om?

Gammel 19-08-14, 09:11   #24
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har begynt å se serien nå. Midt i første sesong bare, men ... OMG! Jeg er forelska! I Charlie!

Gammel 19-08-14, 09:12   #25
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken annen serie "ligner den på", om det går an å spørre slik? :vurderer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:25   #26
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ligner ikke på så mye annet jeg har sett i hvert fall. Gi den en sjanse så finner du fort ut om det er din type serie

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:31   #27
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er en salig blanding av mye jeg, bare pakket inn i skinnjakker og motorsykler på en måte - og allikevel noe helt for seg selv!

Gammel 19-08-14, 14:04   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg synes det er en salig blanding av mye jeg, bare pakket inn i skinnjakker og motorsykler på en måte - og allikevel noe helt for seg selv!

Jeg og. Jeg ble iallefall overbevist. Tror også denne passer like bra til menn som til damer, er vel heller sånn at mange tror det er en "manneserie" pga motorsyklene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 14:14   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Det er litt "pulp" rine. Voldscenene er ofte karikerte og overdrevne. Nesten tegneserieaktig til tider. Hjernen bak serien er svært inspirert av Shakespeare, så det er mange henvisninger til ulike Shakespeareske karakterer og scener.

Jeg har sett alle sesongene frem til nå, og selv om jeg liker serien veldig godt, er den på ingen måte i nærheten av Breaking Bad, Sopranos osv. når det kommer til kvalitet både på skuespill og dramaturgi. Men det er bra, lett underholdning.

Gammel 19-08-14, 14:31   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ga meg midt i sesong 4. Det ble rett og slett for mye ond sirkel på Jax. Han vil være snill, men så ender det alltid skikkelig fucked up med vold. Mannen min så den også, og ga seg omtrent samtidig som meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.