|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Ja, egentlig. Men da vi bestilte, tenkte vi nok ikke helt klart. For tolv timer er leeeenge. Ble veldig blendet av at en venninne anbefalte det. Men hun har jo aldri reist med barn.
|
|
|
#43 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?
|
|
|
#44 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Nå har jeg bare reist fra Harstad til Sortland med hurtigruta, men det er en fin tur og den første tida går med til kjempegod frokost.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Åja, jeg lurte på om du mente Svolvær-Stamsund, for å så fall måtte det være iberegnet veldig, veldig mange tissepauser |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Joda, men vi vil gjerne være LITT på Hurtigruta. Det er ikke utelukkende transportetappe. Mulig vi går av i Svolvær. Skal høre med svigers når de kommer i dag.
|
|
|
#48 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Det mest spennende på turen dere har booket er Trollfjorden, og den er dere innom mellom Stokmarknes og Svolvær - så dere går ikke glipp av noe helt spesielt ved å hoppe av ett stopp tidligere, i hvert fall.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Hvis dere er skikkelig redde for at dette skjærer seg, kan dere jo droppe å ta med bilen og la en av de reisende kjøre den parallellt.... for å plukke med seg de som evt blir sjøsyke/desperate/skikkelig skikkelig lei på dertil passende sted hvor hurtigruta legger til. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Nei, det var litt vel krisemaksimerende, til og meg til meg å være.
|
|
|
#51 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?Jeg ville nok ringt for sikkerhets skyld. Det bruker å være stappfullt på båten på denne tiden av året og jeg er usikker på hvor fleksible de kan være på bildekket.
|
|
|
#52 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva gjør man 14 timer på Hurtigruta uten lugar?
Greit å vite. Da ringer jeg så fort vi har avklart noe med svigers.
|
![]() |
|
|