|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er egentlig in for tiden?Ja det lurer jeg på. Jeg er et sånt menneske som bare går i jeans og turklær |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Hvilken kroppsform har du?
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Eg tenker at en fin klassisk kjole, enten uten arm eller med trekvart lengde, v-hals og lengde til kneet er et plagg dei aller, aller fleste kler godt og ser fin ut i.
![]() |
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Hvis du ikke er så interessert i klær, og langt mindre penklær, så hadde jeg gått for mer klassisk stil enn hva som er in nå. En klassisk, litt ettersittende sort eller grå kjole feks. Og så pynte opp/ ned med vesker og smykker om du føler for det.
![]() |
#5 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Denne tror jeg kan følge deg i flere år fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Enig med de andre, den lille sorte i en klassisk utgave er en veldig anvendelig kjole. Litt over knærne er en veldig fin lengde for de fleste. Med pene sko til, hæler om du liker det, smykker og eventuell en liten veske er du absolutt festklar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Enig med resten. Finn en sort, klassisk kjole som passer figuren din. Den kan du bruke i mange år. Så kan du variere med ulikt tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Jeg har nok det Trinny og Susannah kaller cellofasong. Egentlig ikke så veldig store pupper, de er bredere enn de er lange hvis man kan si det sånn. Sist redigert av Lyppa : 05-08-14 kl 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Med den fasongen er det jo masse som passer deg! Jeg sier som de andre, gå for en klassisk kjole. :nikke:
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Du har nok ikke problemer med å finne en fin utskrådd kjole, A-snitt mener jeg det heter. Kjøp en i en farge du virkelig liker, gjerne svart, og minst mulig dill og detaljer. Jo enklere og jo mer klassisk, jo lengre kan du ha kjolen. Jeg har omtrent samme fasong og størrelse som deg, og jeg liker godt enkle kjoler i blått, grønt, rødt, lilla, grått osv. Har flere med litt ulike typer utringning, V-ringning kan være bra hvis du har relativt store pupper. Men på meg syns jeg det går helt fint med båthals, vanlig rund utringning, løs høy hals osv.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Hva er egentlig in for tiden?Jeg har ganske lang hals og føler meg lett naken pga det, så jeg må nok prøve litt forskjellig ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|