Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 17:16   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

ja, fråtsing er ukledelig. Enten det er på den ene eller den andre måten. Men det går an å oppføre seg selv om det finnes de som ikke gjør det.

Skikkelig gjennomarbeidet argumentasjon. Jeg synes da ikke at det er teit om jeg skal bruke et sånt uttrykk. De som argumenterer mest imot er de som uansett ikke kunne tenke seg en slik ferieform. Man greier utmerket godt å finne argumenter for at egne feriepreferanser er innenfor det som kan forsvares, men hever pekefingeren mot de som velger ferie på boks.

Og selvfølgelig greier man det man vil. Men jeg ønsker avslapning i ferien, ikke å prestere noe. AI er uviktig for meg, men hoteller som har et utbygd tilbud er viktig. Jeg tviler på at det er den helt store forskjellen i noe regnskap.

Jepp.

Vet du, jeg har null problem med å innrømme problemer med deler av egen ferieform: flygingen, for eksempel. Er det virkelig så vanskelig å innrømme at AI i stor grad utarmer lokal økonomi?

Prestere noe på ferie? Som sagt, det går fint an å reise på full ferieavslapning samtidig som man bidrar til vertslandets økonomi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.