Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-14, 08:34   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken klokke ønsker jeg meg?

Var i Michael Kors butikken på Gardermoen, og fant en utrolig fin klokke, men det var for mye bling på den, den uten bling som lignet var mindre. Nå er jeg sikker på at jeg vil ha en kraftig klokke, uten for mye detaljer og helst sølvfarget. Trodde jeg ville ha bronse, men sølv/ metall passer best til fargene mine. Mannen min har liten tro på at jeg finner Klokka, det er alltid et eller annet som ikke stemmer helt. Men jeg har troen!

Også trenger jeg en MK-veske, sa jeg det? Det får heller være at fjortiser også liker de, jeg synes det var mange utrolig fine vesker der!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.