Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skjer i Siena søndag 6. juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-14, 12:06   #12
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skjer i Siena søndag 6. juli?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det var palio den 2. juli. Det vet jeg. I går og i forgår så jeg ingen hester. Men Guiseppe, fyren på vingården her, kan en del engelsk og er ekstremt behjelpelig. (Selv om det var umulig å kommunisere ordet oppvaskmaskinpulver.) Jeg skal spørre ham.

Jepp. Jeg fikk bildet den 2.juli. som sagt noen dager siden. Jeg har forstått det dit at dette er en happening mellom de ulike bydelene i Siena. Det går sikkert over flere dager. Hver bydel sitt emblem, sitt yrke, sine familier. Fremdeles så er det uhørt eller vanskelig å være fra hver sin bydel og gifte seg med hverandre. Det har skjedd, men under palio så kan de nesten ikke snakke med hverandre visstnok. I følge mitt bekjentskap og guiden som viste oss rundt i Siena i mars i år.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.