|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutt?Nevøen min har bursdag. Jeg kjenner ham nesten ikke, og aner ikke hva han liker eller er opptatt av. Hva er safe å kjøpe til tiåringer nu for tiden? Må kunne sendes i posten og koste max 300.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutJeg hadde nok gitt penger i den sammenhengen, evt. gavekort på kino eller på et kjøpesenter. Alternativt t-skjorter fra f.eks. www.session.no eller lignende være aktuelt. DC, Quicksilver, Volcom, Montage er merker gutta mine liker godt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutT-skjorter, penger etc er vel sikkerstikk. På HM har de forøvrig en hettejakke med Sølvfarget batmantrykk på brystet og batmanører på hetta-min 9-åring liker slikt godt...
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutMin 11-årige nevø er ganske klar på at han aller helst vil ha penger.
|
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutGavekort på kino har slått veldig an hos mine nieser i alderen 11-16; Det kan jo enkelt ordnes fra nettet også så blir billettene sendt direkte til mottaker.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutKinobilletter eller gavekort på XXL?
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutMine begynner å bli såpass store at de ønsker seg ting som er for dyre til at man vil kjøpe det i gave eller man må vite akkurat hva de ønsker seg. De blir glade for mye altså, men penger er ikke oppskrytt. Hvis du vil gi gave til en du ikke vet hva ønsker seg kan det være greit med klær (gjerne skatemerker), drikkeflaske, bøker (som kan byttes), gavekort på itunes.
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutKinogavekort er genialt!
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutPenger eller gavekort på kjøpesenterkjede. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutMin tiåring leker masse fremdeles. Har elsker vannpistolet, sverd, pil og bue, lego, StarWars- leker osv.
|
|
|
#14 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gut
Mens min ikke leker stort. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kan noen bare fortelle meg hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til ti år gammel gutGavekort på itunes ville ha skapt hodebry her.
|
![]() |
|
|