|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?Nesten-femtenåringen her i huset og alle hennes venninner har vanlige skolesekker og jeg har aldrihørt knyst om noe annet. Det er storm i et vannglass basert på noen få stykker i Oslos beste strøk antakelig. Eller evt. Drammen da.
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?De veskene som blir nevnt er populære blant voksne damer, så har vanskelig for å tro at tenåringene vil ha lik veske som mamma eller tante.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?
Vil voksne damer gå i slike vesker som er avbildet i artikkelen over? Særlig den LV-saken skriker jo tenåring, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?
Kanskje ikke den fra LV, men på jobben min brukes de andre 2 typer av vesker av damer over 40. Ser det også i sosiale lag.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?Tja. Da vi skulle ha høytidelig klassefordeling på ungdomsskolen sist uke så gikk nabojenta forbi med mamman sin. Og de så helt like ut med lik veske, MKveske riktignok men den koster da litt den også, og kortkort klippet olashorts + dristig singlet.
![]() |
|
|