Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeriskjørt på jobb

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-14, 21:43   #21
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg har gått i dongeriskjørt med truse under (Jeg lover. Kors på halsen. ) på jobb nesten hele uka. Jeg jobber dog på et sted hvor ingen er 90 cm høye, fire år og løfter på skjørtet mitt og stikker hodet innunder for å leke hytte og sånne stunt da. Og har aldri vært plaget av skjørtet sklir opp på kontorstolen og sånt. (Ingen har klaget over det i alle fall. )

Så jeg har aldri tenkt tanken på å ha tights under kjolen eller skjørtet, men om det er du føler deg vel med, så skal du selvfølgelig kle deg sånn.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 21:48   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har med lårene å gjøre for min del, Cuya. De er enorme, dissete og det er rett og slett ubehagelig å la dem møtes uten følge av stoff.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 21:57   #23
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns du skal gå i klær du føler deg fin og komfortabel ut i. Nevermind hva som er moderne eller hva andre ville brukt.

Helt klart.

Da jeg svarte over trodde jeg dog ikke det var det du spurte om.

Gammel 13-06-14, 21:59   #24
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Takk, det er oppløftende å høre at det er delvis aksept for halvlange tights og skjørt. Selv synes jeg det ser fint ut, men jeg henger alltid noen år etter alle andre.

Dere som bruker sykkelshorts under, hva da når skjørtet kryper opp? Sykkelshorts kryper jo ikke opp.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har gått i dongeriskjørt med truse under (Jeg lover. Kors på halsen. ) på jobb nesten hele uka. Jeg jobber dog på et sted hvor ingen er 90 cm høye, fire år og løfter på skjørtet mitt og stikker hodet innunder for å leke hytte og sånne stunt da. Og har aldri vært plaget av skjørtet sklir opp på kontorstolen og sånt. (Ingen har klaget over det i alle fall. )

Så jeg har aldri tenkt tanken på å ha tights under kjolen eller skjørtet, men om det er du føler deg vel med, så skal du selvfølgelig kle deg sånn.

Jeg jobber i en mannebransje i en bedrift med 95 % mannfolk, det er mange av dem, og langt fra alle er fremmede for å kle av et hvert kvinnfolk med blikket. Så nei, å vise frem lår utgår.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 22:00   #25
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Helt klart.

Da jeg svarte over trodde jeg dog ikke det var det du spurte om.

Jo, jeg prøvde å spørre om det er "godkjent" å gå med tights og dongriskjørt fortsatt, eller om det er fullstendig ut.

Gammel 13-06-14, 22:01   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Dere som bruker sykkelshorts under, hva da når skjørtet kryper opp? Sykkelshorts kryper jo ikke opp.
.

Mine skjørt kryper ikke opp forbi sykkelshortsen. De er ikke så veldig korte, mine skjørt da. Til overkanten av kneet på det korteste.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 22:04   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, jeg prøvde å spørre om det er "godkjent" å gå med tights og dongriskjørt fortsatt, eller om det er fullstendig ut.

Helt ærlig, så er det jo ikke særlig moderne, men gjør det noe? Så lenge du føler deg vel og fin så er jo ikke flyktige trender noe du skal bry deg om, syns jeg. Jeg følger absolutt ikke moten, men går med klær jeg føler kler meg og kroppen min.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 22:06   #28
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker heller aldri kjoler eller skjørt som viser bare lår på jobb, både fordi jeg ikke liker å vise frem lårene mine, og fordi jeg jobber i en svært mannsdominert bransje. Så jeg skjønner deg godt, banana. I grunnen så viser jeg sjelden frem lårene mine i påkledd tilstand.

Jeg løser det ved å bare bruke kjoler/skjørt som rekker til midt på knærne eller rett under på jobb.

Gammel 13-06-14, 22:07   #29
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Helt ærlig, så er det jo ikke særlig moderne, men gjør det noe? Så lenge du føler deg vel og fin så er jo ikke flyktige trender noe du skal bry deg om, syns jeg. Jeg følger absolutt ikke moten, men går med klær jeg føler kler meg og kroppen min.

Gammel 13-06-14, 23:18   #30
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har gått i dongeriskjørt med truse under (Jeg lover. Kors på halsen. ) på jobb nesten hele uka. Jeg jobber dog på et sted hvor ingen er 90 cm høye, fire år og løfter på skjørtet mitt og stikker hodet innunder for å leke hytte og sånne stunt da.

Men det skjer på min jobb, helt sant faktisk (helsesøster)

Gammel 13-06-14, 23:32   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ene utelukker jo ikke det andre. Ut er det nok, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være godkjent likevel. Jeg liker best når folk kler seg i det de er komfortable med. I min omgangskrets er det veldig stor variasjon, hvertfall.

Gammel 13-06-14, 23:34   #32
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det ene utelukker jo ikke det andre. Ut er det nok, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være godkjent likevel. Jeg liker best når folk kler seg i det de er komfortable med. I min omgangskrets er det veldig stor variasjon, hvertfall.

Men hvordan gjør man det hvis man vil være in, da?

Gammel 13-06-14, 23:36   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen anelse! Jeg aner ikke hva som er in, men jeg er uansett rimelig sikker på at det ikke er noe jeg går i. Jeg går i det jeg liker, og jeg registrerer at jeg ofte går i kjole når "alle andre" går i bukse, uten strømpebukse når andre går med, i høyhælte sko når andre går i flate, osv.

Gammel 13-06-14, 23:36   #34
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Lengre skjørt eller strømpebukse under.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 08:54   #35
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Lengre skjørt eller strømpebukse under.

Strømpebukse på en varm sommerdag?

Gammel 14-06-14, 09:38   #36
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker underbukseskjørt/pettipants under skjørt og kjoler når det er varmt. Sånne:

De løser ikke noen skjørtet-er-for-kort-problemer, men de fikser lår-i-kontakt-greia helt utmerket.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 09:46   #37
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruk det du vil og liker, ja. 😊 jeg hadde ikke brukt tights under skjørt, jeg har enten bare legger eller strømpebukse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 09:47   #38
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana;

Hva hadde dere gjort på en varm sommerdag med et dongriskjørt på steder det ikke var så kult å gå med bare truse under?

Nude tynn strømpebukse. Sånn nedpå leggen greie er ikke min stil.

Skulle jeg vært 'in' hadde jeg gått i shorts som viste kanten på rumpeballene. Ergo er ikke 'in' et mål. Jeg går i det jeg er komfortabel med/kler meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 09:59   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare truse under skjørt nå. Jeg har vært så mye ute og det har vært forbausende fint vær den siste tiden, så jeg er julibrun forlengst. (Hvilket vil si litt brunere enn skummet melk). Dermed dropper jeg strømpebukse og det hele. Sånne sykkelshortser eller pettipants løser både blygsels- og gnisseproblemer, men jeg har droppet det i det siste.

Jeg synes jeg er for kort til å dele opp kroppen med overdel, skjørt, tights, legger, sko, men det må folk gjøre som de vil.

Gammel 14-06-14, 10:02   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Strømpebukse på en varm sommerdag?

Jeg ville gått uten, heller hatt et skjørt jeg var komfortabel med lengden på (til jobbruk). Tights blir jo minst like varmt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.