Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-14, 21:01   #381
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Og denne.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (10,4 KB, 10 visninger)
Gammel 09-06-14, 21:22   #382
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deilig bukse fra Line of Oslo

Vedlagte bilder
Filtype: png porto.png (26,9 KB, 14 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 09-06-14, 21:32   #383
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kjolen fra Lindex: http://www.lindex.com/no/dame/overde...yleId=58014136

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 10:57   #384
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt shopping her. Prøver meg på buksedress. Skeptisk, men synes andre er så fine med de.

Og en ny bikini fra Seafolly

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 11:57   #385
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg opp på bikinifronten - halv pris av outletpris på ellos gjorde at jeg bare kjøpte

- disse med tilhørende truser kom seg på i overkant av 300 kroner inkl porto.

Sist redigert av Che : 10-06-14 kl 13:37.
Che er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 12:08   #386
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Fine bikinier, Che! Og takk for tips på bikinisalg; jeg eier ikke en eneste bikini som er passe i størrelsen eller ikke utvasket, så jeg må kjøpe meg et par nye. Skal sjekke ut ellos.

Jeg skulle kjøpe sandaler til minsten på zalando, og jaggu ble det ikke med et par sko til meg også. Spent på hvordan de er på; de er i grunnen ikke helt meg, samtidig som de appellerte til min indre sommergæmlis.

Gammel 10-06-14, 13:03   #387
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har kjøpt meg opp på bikinifronten - halv pris av outletpris på ellos gjorde at jeg bare kjøpte

Den nederste du har kjøpt hadde jeg i fjor. Samme modell som de har hatt i flere år. De bytter bare farger. Jeg har god erfaring med Ellos sine modeller, så jeg har også handlet nå, og håper det kommer fram i tide.
85a er tydeligvis en akward størrelse her i verden. Min høyde og bredde skulle tilsi noe mer pupper tydeligvis. Derfor er det fint å finne cup, der det faktisk ser ut som om det er noe i dem.

Jeg mikset litt overdeler og truser jeg da. Den blomstrete trusa var den dyreste, for det var Triumph. Resten var blanding av rimelig og salg.

og denne:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 13:07   #388
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Gikk inn og endra til ekspresslevering. Så vet jeg at jeg har det. :nervøs:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:03   #389
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Så fine sandaler, Ruslebiffen!

Og for et bikinikupp, Che!

Jeg har kjøpt meg ny kjole fra Mette Møller!

Jeg fikk massive komplimenter fra mannen min, så den er verd det. Har vanligvis ikke likt å fremheve skuldrene mine (som er relativt bredere enn hoftepartiet), men nå er det slutt på den slags tøysete komplekser.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:08   #390
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så fin ut, Kanina!

Jeg fikk også komplimenter fra mannen da jeg prøvde denne, som kom i posten fra Zalando i dag. http://www.zalando.no/goat-tilly-som...1c000-a00.html

Svindyr førpris og fortsatt ganske dyr, men nydelig!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:09   #391
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så fine sandaler, Ruslebiffen!

Og for et bikinikupp, Che!

Jeg har kjøpt meg ny kjole fra Mette Møller!

Jeg fikk massive komplimenter fra mannen min, så den er verd det. Har vanligvis ikke likt å fremheve skuldrene mine (som er relativt bredere enn hoftepartiet), men nå er det slutt på den slags tøysete komplekser.

Den var ikke meg i det hele tatt
()

Hvordan er lengden på den da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:12   #392
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den var ikke meg i det hele tatt
()

Hvordan er lengden på den da?

Den er nok heldigvis ( ) for kort for deg, Nessie , den når meg til over knærne, og jeg er 159 høy. Den er altså helt helt på grensen av hva jeg vanligvis går med til hverdags. Men fargen er nydelig, litt mer grågrønn enn på bildet. Hun har flere plagg i den fargen i kolleksjonen, som kanskje kan være aktuelle.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:13   #393
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veldig fin, Kanina, jeg sikler også litt på den. Er litt usikker på om den ville sitte fint på meg, jeg har smal midje og brede hofter. Kan jeg spørre hvilken fasong du har? Det kan kanskje gi en pekepinn, siden den sitter fint på deg.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:13   #394
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Ser nå at lengden øker med kjolestørrelsen, opp til 108 cm i str 46. Men jeg nekter å tro at min i str 36 virkelig er 100 cm lang, da.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:16   #395
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Veldig fin, Kanina, jeg sikler også litt på den. Er litt usikker på om den ville sitte fint på meg, jeg har smal midje og brede hofter. Kan jeg spørre hvilken fasong du har? Det kan kanskje gi en pekepinn, siden den sitter fint på deg.

Den vil sitte helt perfekt på noen som deg også. Man kan dra litt i midjen på den for å justere hvordan man vil ha den, og beltet er løst, det gir jo også justeringsmuligheter.

Jeg har brede skuldre, smal midje og smale hofter, forresten.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:17   #396
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin Mette Møller-kjole! Hvordan er den i størrelsen? Mette Møller-liten, eller holder det med å kjøpe sin vanlige størrelse, tro?

Gammel 10-06-14, 20:35   #397
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den er nok heldigvis ( ) for kort for deg, Nessie , den når meg til over knærne, og jeg er 159 høy. Den er altså helt helt på grensen av hva jeg vanligvis går med til hverdags. Men fargen er nydelig, litt mer grågrønn enn på bildet. Hun har flere plagg i den fargen i kolleksjonen, som kanskje kan være aktuelle.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:37   #398
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angående lengden, den blir vel antagelig dratt opp litt på grunn av knyttebeltet? 100 cm pleier å være bra lengde til meg som er 173 cm høy.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 20:42   #399
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolen var kjempefin til deg, Kanina! Og fargen litt lysere/dusere enn på bildet, ja.

Gammel 10-06-14, 20:45   #400
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Ulykkelig

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Angående lengden, den blir vel antagelig dratt opp litt på grunn av knyttebeltet? 100 cm pleier å være bra lengde til meg som er 173 cm høy.

Jeg liker 102-105 med mine 176cm.

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.