|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?
Glad du skriver at dere også synes det er dumt å ta lengre turer bort om sommeren.
|
|
|
#142 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Har dere sommerferien i boks?Økonomien tilater ingen store krumspring, det som er må brukes på forefallende på/til huset. Jeg kjenner på at det er helt greit. Kanskje kommer foreldrene mine en tur og da blir de nok en uke eller to. Ellers har vi både hage og altan som kan brukes samt strender i nærheten, skog/turløpype i nærheten, lekeplasser, dyreparken og det som er. Dersom vi bare klarer å få til en del playdates for ungene pluss får en del fint vær så tror jeg det skal bli en veldig fin deilig sommer!
|
|
|
#143 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi begynner å komme på plass ift ferie. Leilighet i Stockholm bestilt gjennom homeaway.com, hotell på Hunderfossen bestilt til tilbaketuren og hotell i Oslo bestilt til nedoverturen. Men vi vingler mellom bil og tog. Hvis vi lander på bil, blir det bare knotete med stopp i Oslo (vi vil helst ikke kjøre bil inni Oslo, og hotell langt utenfor blir litt meningsløst), så da må vi finne et annet på-vei-til-Stockholm-stoppested. Det blir trangt for de tre i baksetet med bilferie nå som de begynner å bli store, derfor er vi usikre, og har sjekket togruter og -priser. Tog gir ungene større plass, men gjør oss litt lite fleksible underveis.
|
|
|
#144 |
|
Audacious
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Veldig glad for denne tråden som minnet meg på at jeg måtte bestille leiebil.
|
|
|
#145 |
|
i tåkeheimen
|
Haha! Familien Vinglepetter har gjort det igjen. Ombestemt seg. Ikke før hadde jeg lagt ut dette innlegget, før mannen og jeg stod ute i hagen og snakka om platten som skulle vært bygget, om huset som skulle vært malt osv, og endte på at Stockholm får vente til en annen gang - vi må prioritere husting i år. Så da blir det en tur til Hunderfossen + tur til Nord-Norge + snekring og maling.
|
|
|
#146 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nå er det vel ikke lenge til de fleste har ferie, så dere som ikke hadde ferien planlagt i slutten av mai, er dere i rute nå? |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere sommerferien i boks?Posten er stoppet, parkering er fikset på Gardermoen Jeg tror vi har alt i bok. Har lyst til å forhåndsbestille noe i Roma, må sjekke opp litt greier der. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har dere sommerferien i boks?Trodde jeg hadde skrevet her.
|
|
|
|
#151 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Heldigvis har noen andre ordnet med reise for oss, jeg orker ikke tanken på å organisere noe som helst, kjenner jeg. Utover det skal vi være hjemme. Staycation, heter det visst.
|
|
|
#152 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Posten må vi få stoppet! Da var det noe vi hadde glemt. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi er klare, reiser på onsdag. Det er litt rart for jeg syns det var så lenge tid bare for litt siden, men tiden har gått så fort i det siste.
|
|
|
|
#154 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei. Alternativene er Florida Keys, Cancun ( |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sommerferien i boks?Sommer og sommer. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
I endring
|
Sv: Har dere sommerferien i boks?Guttungen skal 14 dager til Spania, hva vi andre skal har jeg ikke peiling på, kanskje på tide å finne på noe lurt.
|
|
|
#158 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Re: Sv: Har dere sommerferien i boks?
|
|
|
#159 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har dere sommerferien i boks?En snau uke bestilt, resten er uvisst. Blir det fint vær blir vi her. Blir det dårlig finner vi på noe på sparket.
|
![]() |
|
|