|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ikke-røykere får en uke ekstra ferie
|
|
|
#62 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-røykere får en uke ekstra ferieMå forresten nevne at jeg også har hatt en røykende leder, hun mente at en uke fri til ikke røykende var noe tull! De får mange år ekstra med fri når røykerne ligger under torven. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Ikke-røykere får en uke ekstra ferieHos oss går det også endel i snus, men kun i pausen, eller når vi har planleggingstid på kontoret. Aldri rundt barna.
|
|
|
|
#65 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Diskuteres det ikke tidsbruk? Poenget mitt var at folk kan bruke arbeidstida til mye forskjellig. Røyking, surfing, kaffedrikking, lange private samtaler, organisasjonsarbeid... the sky is the limit.
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vet jeg vel, men akkurat i saken jeg lenket til, var det røykerne som ikke fikk jobben gjort. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-røykere får en uke ekstra ferieOK, hvis dere diskuterer om det alltid er riktig at røykere skal få mindre ferie, er jeg selvsagt enig med deg i at det er mange andre ting som også spiller inn på om en person er effektiv på jobb eller ikke. Jeg har f.eks. en type jobb der jeg forholder meg til frister og til halvårlige evalueringer fra mine "kunder" (også kalt elever |
|
|
|
![]() |
|
|