|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Javel
|
Sv: Hva gir du 15-åringen?Her ble eldste 15 i forrige uke. Hun fikk ny mobil (den gamle var både knust og måtte restartes i tide og utide for å kunne motta meldinger). I tillegg fikk hun spillet "Ryktet går" som de koste seg med i 15 års dagen.
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva gir du 15-åringen?Vi befinner oss i Orlando på hennes 15 års dag, hennes ønske er shopping på Mall of Millenia, så hun finner seg vel noe der regner jeg med. Hun ønsker seg Marc Jacobs klokke, så det er mulig hun får bidrag til denne.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du 15-åringen?Har 15-åring lørdag. Vanskelig med gave 3 uker etter konfirmasjon... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva gir du 15-åringen?Ja, sant? Jeg synes liksom vi makset ut komplett til konfirmasjonen, en knapp måned etter er det bursdag. Dårlig planlegging fra oss.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva gir du 15-åringen?Cody Simpson spiller på Sentrum Scene 21. juni - han skal visst være populær blandt jenter i den alderen. Frøkna m/venninner skal dit.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir du 15-åringen?Min blir 15 år i oktober. Hun ønsker seg ikke så veldig mye hun begrenset interesse pga autismediagnose hennes, men vi gjør noe sammens som og gå på teater og utvid spise. Det lille hun liker har hun allerede. |
|
|
|
![]() |
|
|