|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Kidding, right?
|
Sv: MatmoteSkvist hjernemasse kan se så ymse ut. *erfaren*
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matmote
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det samme tenkte jeg. Jo, man kan selvsagt observere trender som kommer og går i matveien, fortrinnsvis kommer, men det er jo bare et pluss og et tegn på at verden blir mindre. Ingenting er bedre. Men å snakke om in og ut når det gjelder mat er jo helt sykt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MatmoteJeg også er lei pesto, bestilte en sandwich med mozarella og soltørkede tomater, og så får jeg pesto med på kjøpet. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, man kan jo kalle det hva man vil, men det går nå like fullt i bølger. På åttitallet var det helst biffsnadder med bearnaise på nittitallet var det tex-mex. Tidligere var det Thousand Island-dressing på absolutt alt, nå er det totalt ut, nå er det pesto og balsamico. Tidligere skulle pizzaen være amerikansk og ha tykk, luftig bunn og masse fyll, nå er det den tynne, italienske pizzaen som selges mest . Alle spiser selvfølgelig det de liker best, men det er påfallende hvor mange som liker best det samme akkurat i den samme perioden. Jeg synes også for øyeblikket at det sjelden blir for mye balsamico, men ser ikke bort fra at jeg kommer til å bli lei av det hvis den smaken går igjen på alt, i flere år, uansett hva slags mat jeg kjøper meg.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Signerer alt!
|