Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Helvetesuka

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 09:01   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helvetesuka

Han sammenligner det med Helvetesuka i forsvaret da, at det å leve utenfor komfortsonen en viss tid gjør noe med deg, setter livet i perspektiv. Og får fram godfølelsen ETTER at man er ferdig, når man har mestret noe en har fryktet.

Jeg har lest ferdig boka, og jeg ikke sikker på om jeg kommer til å gjennomføre en slik uke. Men det er ikke poenget, jeg har lært mye om planlegging, fokus, tidsstyring og valg. Og at godt er godt nok.

Gammel 21-05-14, 11:58   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helvetesuka

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Men det er ikke poenget, jeg har lært mye om planlegging, fokus, tidsstyring og valg. Og at godt er godt nok.

Det er dette som er viktig!

Det er forresten klart det er macho! Han er jo gammel militær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.