Sv: Erfaringer med robotstøvsuger
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Takk for alle tips!
Jeg tror jeg fylle kriteriene jeg leser i denne tråden her. Har stor stue, ambisjoner om å holde gulvet ryddig, og jeg er villig til å flytte på ting. Den store dealbreakeren kan bli mitt lange hår....
Sikker?
Fra: http://www.foreldreportalen.no/forum...16#post3940816
"Jeg hører mange er fornøyde med roboten sin.
Vi er så lite fornøyde som man kan få blitt, enda vi har det som høsten 2012 skulle være det beste robotkjøpet.
Kort fortalt, Nils er både komplett arbeidssky og totalt idiot. Det første han gjør når han skal jobbe, er å stikke under sofaen og bli der til strømmen er oppbrukt. Gjett om det er morro å ligge på magen og prøve å fiske fram en diger, tung dings fra lengst inne under sofaen gang etter gang, da
Innimellom prøver jeg å gjete ham, for å faktisk få ham til å støvsuge. Det fungerer heller ikke, han gjør alt han kan for å kjøre seg fast i et bordbein eller en gardin. Selv lekekassen står han og stanger mot til han dør, i stedet for å bare styre unna. SUKK! Og for å gjøre det her ekstra festlig, så bråker Nils ganske nøyaktig like mye som et jetfly ved take off, så det er forferdelig å være hjemme når han skal jobbe.
Jeg har brukt så innmari mye krefter på å få den idioten der til å gjøre støvsugejobben for oss, men til slutt innsett at det er raskere, og bedre for blodtrykket, å støvsuge selv. Og selv om han mot formodning hadde støvsugd ordentlig, så hadde det fortsatt vært behov for en vanlig støvsuger, for han tar ikke ordentlig inntil vegger og hindringer.
Pr i dag er Nils en morsom leke for Lillebror. Til pass for ham, det! "
|