|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Armlenene er jo to ekstra sitteplasser i store selskap.
|
|
|
|
#62 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?
Jeg liker ikke bena på Karlstad og den har så god gulvklaring at man "må" se inn under den, og at armlenene er så høye at jeg ikke kan ha hodet på dem når jeg ligger på sofaen.
|
|
|
|
#63 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Hehe. Ja, godt poeng. Jeg synes på ingen måte sofaen er stygg altså, jeg liker bare Karlstad bedre og lurer på hvorfor Kivik er best. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kontrollfrik
Det siste bruker jeg puter til. Ang det første, så har du et poeng. Jeg synes det ser luftigere ut, men man kan jo sette på hvilke bein man vil. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Personlig pessimist
|
Vi har fremdeles for små barn og støvsuger for sjelden til at det er greit å se inn under sofaen.
|
|
|
|
#66 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Ikke luftig, bare skremmende! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Jeg ligger i senga as we speak, men jeg lurer på om jeg må forflytte meg to meter bort til Karlstad for å teste dette ut. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Jeg liker at det er lett og komme til med støvsugeren under Karlstad. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Pauset
|
Dette med klaring til gulvet og luftighet er det jeg liker ved den. Men man kan jo alltids kjøpe et trekk som går helt ned til gulvet om man ikke ønsker dette.
Jeg planlegger å kjøpe robotstøvsuger, så da er det flott å kunne se under sofan.. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Vi lander antakeligvis på Karlstad når vi skal flytte. Jeg liker den litt stramme stilen. Den er enkel, men fin. Samtidig så er Isunda Grå den fineste gråfargen jeg vet på sofa. Akkurat passe mørk/lys. Jeg har dog planer om å hacke den litt. Jeg vil tufte putene med kontrastknapper slik at den blir litt mer lik Vega fra formfin. Jeg har også planer om å kjøpe andre bein til den. Finnes på bla. etsy og ebay.
|
|
|
|
#72 |
|
Pauset
|
Oioioi. DET likte jeg. Hvordan gjør man dette? Altså tuftingen. (Kilde: youtube.com) Dette er kult. Nå kan jeg kjøpe meg en hvit billig sofa, kjøpe trekk i akkurat den fargen jeg vil på bemz.com, deretter tufte sofaen så det blir slik jeg egentlig vil ha den. ![]() Sist redigert av Joika : 08-05-14 kl 12:16. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Lengter etter sola
|
|
|
|
#74 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Jeg foretrekker også å komme meg under sofaen. Det får vi ikke til på Ektorp'en, og det er er til stor frustrasjon. Samler seg mye skit under der
|
|
|
|
#75 |
|
Pauset
|
Nei, det tviler jeg på. De har ganske dårlig utvalg i ben, kommer kun i trehvit og noe chrom-greier. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Da har jeg bestilt sofatrekk fra Bemz i fargen "Mineral blue". Har ikke kjøpt sofaen ennå da men... Det blir en 3+2. Skal også stoppe putene og bytte til svarte ben på sikt. Håper virkelig det blir bra. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Lengter etter sola
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Hva kom det seg på? Håper du viser frem bilde når du har fått montert stoffet
|
|
|
|
#78 |
|
Lengter etter sola
Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?Jeg har litt lyst på denne!
|
|
|
|
#79 |
|
Pauset
|
Jeg så på den og, men ville ha en litt mer "delikat" farge, om man kan kalle det det. |
|
|
|
![]() |
|
|