|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Det var ikke mangel på lånekort som var dealbreakeren, da. Jeg har virkelig ikke oversikt over hvorvidt alle i omgangskretsen min har lånekort. Jeg har ingen kulturelle dealbreakere jeg kommer på, men som him sier, kan man se enkelte sammenhenger mellom politiske dealbreakere og enkelte kulturelle ting - f.eks. lånekort eller ikke.
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg blir oppriktig glad av å snakke med folk som har en genuin litteratur-/kulturinteresse, Men om det glir over i utpreget kultursnobberi, merker jeg at interessen min for den personen fader litt ut. Det blir en blanding av kjedelig og pinlig. Om man er mer opptatt av hva som gir kulturell kred enn hva man genuint sett liker, mister jeg interessen (ikke at det på noen måte er gjensidig ekskluderende - det er som regel ikke så vanskelig å merke forskjellen mellom snobberi og genuin interesse).
![]() |
|
|