|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En konfirmasjonstråd?13 dager igjen her. Har hatt byggemøte med kokken og min mor i dag. Ca 60 til middag, fornøyd med det, trodde det kom til å bli mye flere.
|
|
|
#62 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En konfirmasjonstråd?Jeg har sjekket duker i dag så jeg vet at jeg har nok hvite duker. Har også sjekket hva jeg kan bruke til blomsteroppsatser (lager selv) og laget huskeliste over ting jeg må låne hos svigers/venninne (låner ekstra kaffeservise, kakespade, kaffakanner og en ekstra kaffetrakter).
|
|
|
#63 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: En konfirmasjonstråd?Jeg har bestilt maten, og ellers er det meste på listestadiet fortsatt. Har laget en plan for småtteri som må fikses ute og inne i løpet av de neste 3 ukene, og satt opp diverse huskelister, og planlister. Har sjekket at bordene vi skal ha får plass i stua, har sørget for å låne bestikk. Heldigvis har vi finservise til 22 gjester, så det trener vi ikke låne, og alt blir likt. Har begynt på bordpyntplanen, var på farten diverse steder i dag og så oss litt rundt. Den unge frøkenen her ser for seg en slik stil som dette , bare litt mindre rosa(fikk henne endelig på banen;-)):
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: En konfirmasjonstråd?Nærmer seg nå, føles litt uvirkelig att det ikke er lenge igjen. Her har gjestelista blitt litt lengre enn sist jeg skrev er 50 personer totalt. Konfirmanten gleder seg og hun har 1 ønske og det er og få nok til og få kjøpt ett videokamera, det ordner seg nok. I morgen blir det ut og handle klær til henne, hun blir med selv om hun hater og prøve klær ( hun er autistisk ). |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Superduperaktiv
Sv: En konfirmasjonstråd?Føler for å komme med en liten oppdatering. Konfirmasjon i går, og det var så fint, så høytidelig, maten var nydelig, kakene likeså, og jenta selv var rørt hele dagen igjennom, hun snufsa og gråt og var så glad og så takknemlig. I dag er vi litt slitte hele gjengen, men akk så glade og fornøyde.
|
|
|
#67 |
|
Superduperaktiv
Sv: En konfirmasjonstråd?Ja jeg der skulle det jo egentlig komme et bilde av konfirmanten, vi prøver igjen
|
|
|
#68 |
|
ctrl+z
|
Sv: En konfirmasjonstråd?Gratulerer med overstått! Så gøy at det ble så bra.
|
|
|
#69 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: En konfirmasjonstråd?Her er det 4 dager igjen, iiiik!! Mye er gjort, men det gjenstår er en del da. Været blir ikke helt som vi hadde håpt på ser det ut for, men men- lite man får gjort med det.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En konfirmasjonstråd?Her nærmer det seg også med stormskritt. Jeg er ikke klar. Sitter og lager bordkort akkurat nå.
|
|
|
#71 |
|
© All rights reserved
|
Sv: En konfirmasjonstråd?Overstått her også. En flott dag, jeg er overveldet over hvor mye penger konfirmanten fikk. |
|
|
|
![]() |
|
|