Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinitråden 2014

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-14, 02:09   #12
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikinitråden 2014

Da har jeg bestilt meg to bikinier, og håper at i alle fall én av dem passer (det stod ikke noe om at det ikke var lov å bytte badetøy, men vi får se).

Aner ikke om de to siste er i samme rosafarge, men likte godt formen på overdelen så jeg skal alltids klare å finne en underdel som går til hvis bare overdelen passer. Er nok den siste overdelen her som er riktig farge til meg, men jeg får se på de før jeg tar en avgjørelse. Ammepuppene mine skifter størrelse fra dag til dag, og det kan jo bli spennende å se hvor mye som er igjen til sommeren (desto bedre at det er godt hold i disse).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.