|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Kunne du klippet av deg alt håret? | |||
| Ja - BTDT, fornøyd! |
|
29 | 21,48% |
| Nei - aldri i livet! |
|
88 | 65,19% |
| Har tenkt tanken, men tør ikke. |
|
18 | 13,33% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
heimføing
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg savnet et svaralternativ: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har hatt veldig kort hår, og synes egentlig det var dritkult, følte meg som Twiggy. Mann og Sønner hadde dog grått modige tårer om jeg klippet meg helt kort nå, så jeg lar være av familiære hensyn. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?3 mm har jeg hatt mange ganger, og elsker det. Får høre at jeg kler det godt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Eg har gjort det ein gong, som 18-åring, og gjer det ikkje igjen. Det var praktisk og kult og opprørsk på ein fin måte då, men kledeleg? Nei! Og som voksen vil eg ha ein litt anna stil. Eg går ikkje i adidasbukser med knapper langs sida lenger, heller.
|
|
|
|
#45 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har tenkt på det noen ganger. Jeg har ganske tynt hår som slites fort, og oppdaget mine første grå som 25-åring. På dager der håret er som verst er det en deilig tanke, men jeg tør ikke gjennomføre det. Sist jeg klipte meg kort ba jeg frisøren om å få en pixiesveis. Det visste hun faktisk ikke hva var, men jeg forsøkte å beskrive det som best jeg kunne. Vel, det ble ikke helt som Michelle Williams, så nå gjør jeg et siste krampaktig forsøk på å la det vokse seg langt. Hvis det ender med at jeg kaster inn håndkleet, skal jeg ikke se bort i fra at jeg tar mot til meg og faktisk gjennomfører.
|
|
|
#46 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, ikke hvis jeg ikke måtte. Jeg hadde piggsveis når jeg var 10 etter at jeg insisterte, det var ikke et spesiellt vellykket prosjekt. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har langt hår nå. Og jeg er dritalei av det. Så i morra skal jeg klippe meg. Ikke bare tuppa liksom, men jeg skal bli kort-kort igjen. Det skal bli så godt. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det ville jeg aldri gjort.
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg har gjort det en gang i tenårene, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen. For et par måneder siden klipte jeg av meg ca. halvparten av lengden på håret, så nå har jeg hår ned til skuldrene. Det føltes ikke så drastisk, for jeg har jo fortsatt litt lengde på det. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Ja, det har jeg gjort engang. Det var befriende deilig!
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, neppe. Jeg kler ikke vanlig kort hår, så pinnkort hadde neppe sett pent ut. Men det er mange som kler det.
|
|
|
|
#52 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg kunne fint ha gjort det, det er jo bare hår og det vokser ut igjen. Men jeg hadde ikke blitt særlig fin, jeg har for rundt ansikt til å kle kort-kort frisyre. Og så liker jeg å ha litt lugg, så jeg ville nok valgt litt lengde oppå og lang lugg. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg innbiller meg at det kreves "Klassisk skjønnhet" (evt kombinert med lite hode) for å kle noe slik. Jeg har markante trekk i form av store, stirrende øyne og litt stor nese - så jeg tror ikke kort hår har jobbet MED meg - men jeg synes det kan være veldig fint på enkelte.
|
|
|
#54 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Jeg ville ikke gjort det frivillig. De små pjustene jeg har ønsker jeg å beholde. Det vokser så lite og så sakte at det hadde tatt lang tid å få det passe langt igjen, og jeg har kort hår.
|
|
|
#55 |
|
can-jur
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Om jeg kunne gjort det?
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, det kunne jeg ikke ha gjort med mindre jeg måtte på grunn av sykdom/tilstand. Jeg er ikke veldig opptatt av hår, men syns gjerne at helt kort hår/barbert gir et røffere uttrykk, og jeg er ikke en veldig røff person så det hadde blitt feil å valgt en slik frisyre for mitt vedkommende. Det finnes absolutt de som kler dette, men neppe meg som godt kunne bli tatt for å være en gutt uten langt hår og med hamsterkinn som lettere kan kamufleres med lengre hår |
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Det hadde virkelig ikke passet meg. Har stort hode og rundt fjes. Pluss at jeg har mye og tykt hår. Sveisen hadde nok fremhevet at jeg er overvektig og hadde sett ut som om jeg hadde gått med hjelm tror jeg. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Ikke fillern, for en grusom tanke! Nå kommer jeg til å ha mareritt om det i natt. Takk skal du ha. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Nei, absolutt ikke. Jeg er ikke en pen kvinne, særlig med alderens spor og denne evige voksende ørnenesen, men har tidvis flott hår. Jeg hadde fått en skikkelig identitetskrise om jeg måtte fjerne håret av en eller annen grunn.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kunne du ha klippet av deg alt håret?Ja, hvis jeg hadde kledd det hadde jeg kanskje gjort det. Kanskje, fordi jeg gidder jo aldri å gå til frisøren og dille med slikt, så på grunn av det hadde det neppe vært en god idé. Men jeg synes ikke det er skummelt eller noe, og synes det er veldig kult på de som kler det. |
|
|
|
![]() |
|
|