|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#802 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVDen har jeg strikket til gubben og meg, LilleRosin. Knallfin og enkel å strikke.
|
|
#804 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg strikker Mariusgenser med rundfelling, til minstemann.
|
|
#805 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva strikker du nå? IVNå strikker jeg et Nøstebarn-teppe i sofastørrelse. På skrå. Har tenkt at det skal gå med fire nøster med Pickles PureWool. Det blir fire ulike farger, for jeg syntes ensfarga ble så kjedelig.
|
|
#812 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVEndelig ferdig med armskjerfet mitt. Jeg er veldig fornøyd, men den blir nok penere om man har en tynn genser under.
|
|
#814 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva strikker du nå? IVFin, apan!
|
|
|
#815 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg skal i gang med "Acne"-genser til meg selv.
|
|
#817 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Nei, bare glattstrikk heldigvis. Er nok garnet som gjør at det ser slik ut.
|
|
#818 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva strikker du nå? IVHvilket garn skal du bruke Kokos? Jeg vil også lage en slik.
|
|
#819 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
For første gang i historien skal jeg bruke garnet som står anbefalt i mønsteret. Faerytale.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 22-04-14 kl 16:43. |
|
|
|
|
#820 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVDen tittet jeg på i går og, kokos, og har veldig lyst til å strikke, men jeg er redd den ikke blir veldig fin på min kropp.
![]() |
|
|