|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi skal bort og grille på ettermidagen, har kjøpt kalkunspyd, laget potetsalat og salat. Snuppa er fornøyd med "kylling" på pinne som hun sier. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva står på menyen 17.mai?I dag blir det servert spekemat med tilbehør + is.
|
|
|
|
#44 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi skal ha pølser og potetmos og deretter isbuffét i ettermiddag.
|
|
|
#45 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi skal til svigers snart, det blir laks, sier ryktene. Jeg har brukt dagen på å være syk, så mannen har vært alenefar i barnetog og borgertog. Så den store oppdekningen har det ikke vært, bare brødskiver til frokost og lunsj.
|
|
|
#46 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Jeg har ikke bestemt meg enda
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi endte opp på restaurant i byen. Spiste en nyyyydelig biff med diverse fortreffelig tilbehør. Tror faktisk det var den beste biffen jeg har spist ute
|
|
|
#48 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi lagde oss et enkelt koldtbord med eggerøre og laks, skinke og kylling. Så hadde vi salat, potetsalat og melon med serano skinke.
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11 Sist redigert av Fara : 17-05-07 kl 21:58. Årsak: Glemte en bokstav |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tre små T
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Har spist spekemat med tilbehør i dag. Vanligvis griller vi, barna fikk grillpølser da...Og vi voksne som lurte til oss når min mamma ikke så......hehe |
|
|
|
|
|
#50 |
|
superbruker
|
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi grillet kyllingfiler. Så la vi kyllingen oppi en en pose med oppkuttede grønnsaker og lot det ligge en liten stund på grillen. Det var paprika, charlottløk, rødløk, purre, chilli, purre, babymais og sukkererter. Nydelig saftig kylling med masse deilige grønnsaker og potetsalat
|
|
|
#51 |
|
Pauset
|
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Zefid var her med familien sin. Vi grillet snitzel, svineindrefilet og sommerkoteletter. Hun hadde med seg en deilig hjemmelaget potetsalat. Jeg laget salat med spesialdressing som jeg har fått tak i oppskriften på. Til dessert var det hjemmelaget marsipankake og brownies. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
saftig
|
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi griller alltid 17. mai, uansett vær. Er det dårlig, spiser vi inne. Det gjorde vi idag. Vi slo oss sammen med to veldig hyggelige naboer og til sammen hadde vi to salater, en potetsalat, diverse dressinger, koteletter, shishkebab, sitronmarinert kylling, kyllingfilet med baconteppe, koteletter og pølser. Til dessert: Eplekake med is.
|
|
|
#53 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva står på menyen 17. mai?Vi hadde koldtbord. Tror jeg må hjem og hente restene og sette det opp i lunchen på jobben. Vi drar på ferie i morgen, og har "litt" mat igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|