Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du sånn jakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du sånn jakke?
Ja, i sportsvariant 24 10,00%
Ja, i "damevariant" 16 6,67%
Nei, men har lyst på 16 6,67%
Nei, og skal ikkje ha 186 77,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 16:36   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sånn jakke?

Åh, jeg har mange! En neonrosa til tøys, en brun til sport, en råsa med hette til sport, en beige fin i blazerfasong og en hvit med rysjekant til utefestene.

Det er det besteste jakkeplagget jeg eier og jeg kan ikke fatte at jeg klarte meg uten før. Etter disse har jeg frosset 80 % mindre enn tidligere - de erstatter nesten alt! Nettopp fordi de er så små og fnugglette og kan stappes ned i en håndveske med letthet. Det er ofte problemet mitt; av og til skal jeg se ordentlig ut i jobbsammenheng - feks ifm ledermøter - og da er det veldig lett å kle seg for tynt. Med en sånn tynn sak i bakhånd så er det bare å ta den på seg under kåpen - vips er man reddet på veien til og fra jobb. Eller utenpå en dressjakke nå som det er sånn schizofren værtype som aldri kan bestemme seg. Av - på - den erstatter fleecejakken, cardiganen, ekstragenseren, ullgenseren - og veier ingenting og er SÅ deilig å ha på.

Sånn, det var dagens reklame. Dette plagget har nada med mote å gjøre i mitt skap, det er rett og slett veldig lurt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.