|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Glattkjøring som teambuilding?Ja, det vil vi visst ha. Og jeg skal fikse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?NAF, ja. Det var lurt. Må man ha med egen bil, eller kan man leie, vet du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?Mener det er et sted oppe ved Hønefoss hvor det har vært firmaeventer på dette basert på "gamle rallybiler". Tror det skal være flere lignende i østfold også som driver med firmaevent.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?
Gamle biler må det være. Nymotens forhjulsdrift og elektronisk overvåkning er ikke noe moro.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?Glattkjøringsbanen som brukes av kjøreskolene i Oslo ligger ved Fetsund. Man kan fint leie tid der, men man må vel være medlem av NAF (som eier banen).
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?Mener jeg var på glattkjøring på Rudskogen i sin tid? *21 år siden nå, knirk*
![]() |
#9 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?Oppe på Eggemoen er det både glattkjøringsbane og Gokart. Tror det er NAF som har glattkjøringsbanen, det er sikkert bare å kontakte dem. Jeg vet ikke om noen "kule" overnattingssteder, men det er jo mange rundt på Hadeland/Jevnaker/Hønefoss.
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Glattkjøring som teambuilding?Takk for tips! Har snakket med en meget hyggelig mann fra rudskogen som kunne fikse mye moro til en haug med penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|