Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 19:01   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nei, det må selvfølgelig ikke. Men som oftes er det ondsinnet. Det har jeg selv hørt flere ganger i min 12-årige barnehagemamma karriere.

Jaja, min karrere er bare på to år, men jeg har tydeligvis vært heldig så langt.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er ikke sikker på om det alltid er så bevisst ondsinnet, men det er i hvert fall veldig dumt. Selv om det ikke nevnes på en sladrete måte synes jeg godt foreldre i barnehagen kan unngå å kommentere at andre ikke er der. I hvert fall bør de snakke vanvittig lavt om det så ikke de små ørene til barna hører det.

Jeg regner med at det er meg du sikter til, siden jeg har "innrømmet" å ha snakket om at en annen mamma som ikke var tilstede. Selvfølgelig brøler jeg det ikke ut så barna hører det, jeg er ikke dum heller.

Så så lenge det ikke er noe ondsinnet i det og man snakker slik at ingen kan bli såret skjønner jeg ikke at en samtale hvor man undrer hvor noen er er dumt i seg selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.