Sv: Stakkars kvinne, men likevel...
Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.
Jeg er muligens kynisk, men jeg tror ikke det går an å være så naiv. Det skurrer for mye. Blant annet det at hun ikke fortalte familien om turen til Ecuador "fordi det var så kort tur".
Har selv opplevd at noen jeg kjenner dro på ferie og ikke sa i fra. Mobilen var avslått og det er noe denne damen ofte gjør. Nå gjaldt ikke dette en elskovsyk dame men bare at hun ville være "alene" Der og da tenkte hun ikke på at de hun hadde kjær ville undre seg over hvor hun var.
Vedr dette tillfellet så er det utrolig hva desperate, ensomme kjærlighetsyke damer kan finne på, og ikke minst sulle seg inni i en egen drømmeverden. Kanskje unnlot hun å si i fra da hun innerst inne viste at noen ville reagere? Lett vilt for den som vil utnytte. Har jo versert lignende historier før men som ikke har endt med slike konsekvenser.
Elskovsyke damer kan vøære utrolig dumme.
Jeg vet ikke hva jeg skal tro på. Fatter ikke heller at noen kan være så dumme og ikke minst etter episoden med de norske jentene som ble tatt med kokaini i Bolivia. Dette burde nok alle som leser aviser ha fått med seg og da burde en bjelle ha ringt.