Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Festdrakt til 1-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-14, 14:12   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Festdrakt til 1-åring

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i festdrakter til en liten gutt nå? (Som i NÅ, før helga)? Verken FP eller Finn hadde brukte festdrakter å selge

Jeg prøvde å sjekke coop obs, men de har jo tidenes dårligste nettside, så fant ikke ut om de har fått inn enda. Noen som har vært der i det siste?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 14:28   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festdrakt til 1-åring

name-it pleier å ha - og barnebutikker har ofte, vet jeg.

Gammel 17-03-14, 14:32   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Name It sine er fine - da kan han matche min ettåring.

Gammel 17-03-14, 15:07   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier jo å kjøpe på name it... Herlighet, panneklask!

Men vet dere om name it har fått inn årets bunader, da? (Fant ikke ut det heller på nettsiden, men jeg har prøvd, altså )

Gammel 17-03-14, 17:33   #5
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ser ikke sånn ut, nei. Kommer sikkert snart, da.

Gammel 17-03-14, 19:19   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Min lokale Nameit la ut FB-status om at årets festdrakter ventes inn nå snart. Det kan jo hende de har noen av fjorårets drakter på lageret, om det haster?

Gammel 17-03-14, 19:36   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barneboden.no har bunader, de sender, men helga er nok for kort for å få den tilsendt?

Gammel 17-03-14, 19:49   #8
ingling

ingling sin avatar

Standard

Åh, jeg fikk ikke med meg detaljen om at det var til denne helgen. Har du prøvd kjøp- og salgside på Facebook og sånt?

Gammel 17-03-14, 20:18   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Ikke ute i veldig god tid, nei Eller jeg var jo tidlig ute, men så fikk jeg ikke noe napp på Finn eller noe annet sted, og så glemte jeg det..

Men FP er fin, jeg har fått lovnad om arvebunad her inne

Gammel 17-03-14, 22:17   #10
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Ser du har fått napp, men om det er andre som er på jakt så har Petter og Pia fått inn årets name it bunader.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 23:10   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Ser du har fått napp, men om det er andre som er på jakt så har Petter og Pia fått inn årets name it bunader.

Takk for link!

Gammel 18-03-14, 08:20   #12
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ein liggande i litt stor 74. Ungen brukte han i sommar, til navnefesten. Eg veit ikkje kor stor din er nå?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-14, 08:22   #13
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå ser eg du har fått tak i.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.