Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

2,2 år

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 12:26   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,2 år

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

2,5 år er mer omtrentelig enn 2,2 år. Sier du at sønnen din er 2,5 år så antar jeg at han er et sted midt mellom to og tre år. Sier du 2,2 år så ser jeg for meg at du har sittet med kalkulatoren og regnet deg frem til hvor gammel han er. Det blir det samme med penger. Sier du at det kostet en hundrelapp for en pizza, så illustrerer du et prisnivå. Sier du at den kostet 103 kr så antar jeg at det var kronebeløpet du måtte betale.

Det er nettopp det jeg også tenker. Bare at jeg synes "2,5" er en mer nøyaktig angivelse enn "to og et halvt". Akkurat som at jeg synes "17.30" er en mer nøyaktig tidsangivelse enn "halv seks".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.