Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?
Opprinnelig lagt inn av Guava, her.
Men hadde jeg vært ditt barn hadde jeg ikke likt å høre fra andre at du hadde snakket rundt om at du hadde preferanse for et annet kjønn da du gikk gravid.
Jeg ser ikke helt for meg sammenhengen og at det skulle komme opp i det hele tatt? At jeg er med på en eller annen reality og griner fordi ungen i magen viser seg å være noe annet enn det jeg håpet på, ja - helt klart, er jeg rosablogger som dokumenterer at jeg vil ha en liten prinsesse jeg kan flette håret på, og i den forbindelse ytrer mange ufine kommentarer om gutten som er på vei, ja, helt klart, som ung deltager i unge mødre som lesser av meg alt det hjernedøde jeg har på hjertet akkurat der og da - såklart, da ser jeg poenget ditt! Men at jeg skal ha ytret til en som spurte en eller annen gang for 20 år siden at jeg trodde eller håpet at ungen i magen skulle bli jente og så ble det gutt, og at det skulle komme tilbake til ungen og plage ham resten av livet? Ser ikke den, altså.
Dette er som jeg har forsøkt å si lenger opp i tråden ikke en stor greie, og det ser ikke ut til å være en stor greie for noen av de som svarer i tråden, heller.
|