Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som trener om morgenen: Mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-14, 14:39   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener på morningen: Mat?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg trener ofte om morgenen. De aller fleste gangene spiser jeg ingenting. Spiser da normal, eller litt kraftigere frokost etter trening. Dersom jeg skal trene ekstra hardt/lenge tar jeg typisk en YT drikk før trening.

Ja, jeg har tenkt på det, om jeg kanskje bør drikke noe i stedet for å spise noe minigreier.

Gammel 17-02-14, 14:45   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, jeg har tenkt på det, om jeg kanskje bør drikke noe i stedet for å spise noe minigreier.

Jeg har ihvertfall god erfaring med YT drikkene. De kan jeg faktisk drikke rett før en joggetur uten å få problemer med magen. Godt smaker de også synes jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 15:02   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg har ihvertfall god erfaring med YT drikkene. De kan jeg faktisk drikke rett før en joggetur uten å få problemer med magen. Godt smaker de også synes jeg.

- mens jeg synes YT smaker høgg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.