|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?Jeg er for tiden i så elendig form at å trene ordentlig bare gjør meg enda dårligere, føles det som.
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?
Jeg er også her.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?Klart det har effekt! Forskjellen mellom å sitte stille og å gå en times tur hver dag - selv om man ikke blir svett - er kjempestor. Ikke mist motivasjonen - du gjør en super jobb for egen helse!
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?Det er mange som har gått seg ned i vekt gjennom historien. Du forbrenner mye mer enn om du sitter stille, så det eneste det vel ikke hjelper så på, er selve kondisjonen. Men det er godt for både fysisk- og psykisk helse å være mer i bevegelse, så gå med god samvittighet du og vit at det gjør deg godt.
![]() |
#5 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?
Jeg er sånn som klatrer, sykler, løper maraton osv. og det sjokkerer meg at folk fnyser av gåturer. Man skal ikke undervurdere hverdagsaktiviteten, den er superviktig!
![]() |
|
|