Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor mye tjener jeg på å gå tur?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-14, 10:22   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye tjener jeg på å gå tur?

Jeg er for tiden i så elendig form at å trene ordentlig bare gjør meg enda dårligere, føles det som.

Derfor har jeg bestemt meg for at tur får holde som treningsform for en stund fremover. Det er ikke optimalt, men det er bedre enn ingenting.

Gammel 10-02-14, 10:24   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er for tiden i så elendig form at å trene ordentlig bare gjør meg enda dårligere, føles det som.

Derfor har jeg bestemt meg for at tur får holde som treningsform for en stund fremover. Det er ikke optimalt, men det er bedre enn ingenting.

Jeg er også her.

Jeg jobber med idrettsfantaster. Sånne som klatrer, sykler, løper maraton osv osv. De fnyser litt av det, men det er nok bare fordi de ikke greier å sette seg inn i hvordan det er å være i så råtten form. Særlig om du får gjort dette 5-6 dager i uka så utgjør det mye på kaloriforbrenning i alle fall, hvis alternativet er å sitte i sofaen.

Keep it up!

Gammel 10-02-14, 14:14   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart det har effekt! Forskjellen mellom å sitte stille og å gå en times tur hver dag - selv om man ikke blir svett - er kjempestor. Ikke mist motivasjonen - du gjør en super jobb for egen helse!

Gammel 10-02-14, 14:48   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er mange som har gått seg ned i vekt gjennom historien. Du forbrenner mye mer enn om du sitter stille, så det eneste det vel ikke hjelper så på, er selve kondisjonen. Men det er godt for både fysisk- og psykisk helse å være mer i bevegelse, så gå med god samvittighet du og vit at det gjør deg godt.

Gammel 11-02-14, 11:13   #5
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg jobber med idrettsfantaster. Sånne som klatrer, sykler, løper maraton osv osv. De fnyser litt av det, men det er nok bare fordi de ikke greier å sette seg inn i hvordan det er å være i så råtten form.

Jeg er sånn som klatrer, sykler, løper maraton osv. og det sjokkerer meg at folk fnyser av gåturer. Man skal ikke undervurdere hverdagsaktiviteten, den er superviktig!

Å gå en tur daglig er utrolig mye bedre enn å være inaktiv, som det også er nevnt her er helsegevinsten enorm ved en slik aktivitet hvis alternativet er å ikke gjøre noe fysisk i det hele tatt.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.