Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-07, 20:02   #621
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Dette kjøpte jeg nettopp (Katvig) hos emma-dilemmakids.dk!

Veldig fint var det Og servicen hos emma-dilemma er veldig god!

Gammel 13-05-07, 21:48   #622
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, jeg digger de bodyene med litt ben. Søte. Har kjøpt noen selv til lillebror - men fra Chiesser, og det stod at de hadde solbeskyttelse... Jaja, funker det så er det jo bra til sydeturen vår neste uke.

Gammel 13-05-07, 22:03   #623
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kanskje jeg skal begynne å importere Next?
Er det så populært, altså?

JAA!!

Gammel 14-05-07, 10:36   #624
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg matboks:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 11:25   #625
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i Skagen i helgen, og fikk gjort noen riktig bra kjøp.

Dyrberg/Kern-klokke for 599,- (førpris nesten 2500) og et kjempefint Dyrberg/Kern-kjede (før 1200, nå 150).

Jeg fant også et par fine mørkebrune Camper sommersko på et restebord for 200,-
De er lette og fine, med smal rem over vristen, litt hullmønster på sidene og lilla innside + en lilla stikning - sikkert fjorårsmodell, men det spiller ingen rolle for meg.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 12:44   #626
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Den klokka var lekker, Maximillia!

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 12:55   #627
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kanskje jeg skal begynne å importere Next?
Er det så populært, altså?

Ja!!! Da blir jeg stamkunde med en gang!! (Og blakk)
Next er enormt poppis!! Jeg holdt på å gå fullstendig bananas der i fjor sommer.
Brukte sikkert en time i butikken, greide aldri å bestemme meg for hva jeg skulle ha.

Gammel 14-05-07, 12:59   #628
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Den klokka var lekker, Maximillia!

Takk! Har hatt lyst på en sånn litt "jålete" klokke en stund, og dette var jo et så bra tilbud at jeg bare måtte slå til.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 13:50   #629
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Takk! Har hatt lyst på en sånn litt "jålete" klokke en stund, og dette var jo et så bra tilbud at jeg bare måtte slå til.

Ja, den var jålete uten å virke "vulgær".

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 14:21   #630
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har kjøpt meg matboks:

Det er sånn matboks jeg ønske meg til ungene,hvor har du kjøpt den ?

Gammel 14-05-07, 19:24   #631
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpt denne i dag!

Og disse.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 19:48   #632
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kjøpt denne i dag!

Og disse.

Den jakka har jeg og, softshell?
Jeg har den i blå og brun

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 19:51   #633
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den jakka har jeg og, softshell?
Jeg har den i blå og brun

Ja det er softshell!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 19:55   #634
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ja det er softshell!

Den er kjempegod!
Og så er fasongen + mønsteret slankende!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 19:58   #635
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den er kjempegod!
Og så er fasongen + mønsteret slankende!

Ja den er knallfin på. Jeg har prøvd MANGE sånne jakker.. ingen så fin som denne!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 21:00   #636
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Det er sånn matboks jeg ønske meg til ungene,hvor har du kjøpt den ?

Her.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 21:41   #637
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pastill - så utrolig fine farger det var på den! Jeg er generelt ikke så glad i tykkere sportsjakker (men har derimot dilla på tynne windbreakers...) men den der var veldig fin!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 14-05-07, 23:00   #638
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Pastill - så utrolig fine farger det var på den! Jeg er generelt ikke så glad i tykkere sportsjakker (men har derimot dilla på tynne windbreakers...) men den der var veldig fin!

Den er omtrent som en windstopper, men den er ikke flosset da. Men mye mykere enn sånne "presseningsjakker". Eller skalljakker om du vil.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 00:10   #639
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært i København i helga og der ble det endel handling
Fant kjempemye fint på Esprit, og litt småtteri her og der.
Legger bare inn bilde av ei veske jeg kjøpte (Esprit)

Gammel 15-05-07, 00:11   #640
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du handlet på Next, Minni?!

Av og til plager jeg meg selv med å klikke meg inn på next.co.uk - og gråter en liten skvett fordi de ikke sender til Norge (dummingene!).

Jeg ELSKER Next-klær. Jeg vil ha ALT - både på dame-,herre- og barneavdelingen!

Ingen med en liten gründer i magen som har lyst til å åpne Next butikk i Norge ...?

Jeg er som deg! Første butikken jeg går til når jeg er i London. Liker faktisk Next-klærne bedre enn Gap.
Synes det er rart at ikke noen har startet med import av Next-klær, særlig barneklærne! Hint hint Malena! Synes virkelig du skal importere Next-klær!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.