|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Hvilken mobil vil frukt ha? | |||
| Samsung |
|
26 | 47,27% |
| HTC |
|
1 | 1,82% |
| iPhone |
|
23 | 41,82% |
| Sony Xperia |
|
2 | 3,64% |
| Noe helt annet som jeg skal fortelle mer om |
|
3 | 5,45% |
| Deltakere: 55. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?
Jeg har bare LG Optimus G, men jeg det er 2. LG-telefonen jeg har, og de er fantastiske. Min er knust på baksiden, så jeg jobber hardt med å ikke trykke på Kjøp-knappen til en nettbutikk som selger Nexus 5...
|
|
|
|
#24 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Skal også kjøpe ny telefon og stilte samme spørsmål på Facebook. En anbefalte iPhone, resten Samsung s4. De som har/kjente noen som har byttet fra Samsung til iPhone sier de angrer. Jeg skal kjøpe Samsung S4 event. S4 activ. Har htc nå, egentlig fornøyd med den også. Desverre synger den på siste verset.
|
|
|
|
#25 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg har hatt Samsung, har nå hatt Iphone 5 i et halvt år, og er særdeles fornøyd. Angrer ikke. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?HTC så klart. Jeg er storforbruker av telefoner, og har hatt iPhone (som jeg hatet), forskjellige HTC-er, og bruker jevnlig Sony og Samsung som jobbtelefon, og det er altså bare HTC som makes the cut. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Er på min andre Nokia Lumia, vil aldri bytte OS mer, og egentlig ikke HW-leverandør heller. True love!
|
|
|
#28 |
|
Opp og ned
|
Du har en eldre Iphone, jeg snakker om Iphone 5s. De er faktisk laget for å kun lades 400 ganger. Jeg lader min telefon hver dag, så det blir ikke to år engang på en telefon. De har også laget den med spesialskrue sånn at du ikke skal kunne skru den opp for å bytte batteri.
|
|
|
#29 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg gikk nettopp fra iphone 4 til LG G2, og jeg elsker den. I begynnelsen var den for stor, men nå syns jeg den er akkurat passe og at iphone 4 er for liten. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg har iPhone og er ikke fornøyd med den, alt for dårlig batteritiden. Hvet man kan slå av masse innstillinger og sånt men det blir jo tungvint og problematisk når man bruker den mye. Flere jeg kjenner er heller ikke fornøyd, og dem har byttet over till Samsung noe jeg selv snart skal gjøre selv. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
finner ut av mye
|
Planned obsolescence ...
|