|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tangle TeezerHer i huset er vi "avhengig" av den børsten. Jeg mener jeg en eller annen plass har sett de børstene med skaft. Vi har bare de uten, men jakter på de med. Har dere sett en eller annen nettbutikk som selger med skaft tar jeg gjerne i mot link.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tangle TeezerFeelunique har noen som ikke er Tangle Teezer, men samme konseptet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Tangle TeezerVi har en slik - lurer på om det kan være den typen Isrose linker til, i den første linken. Jeg har kjøpt den på frisørsalongen 50 meter borti gata her.
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tangle Teezer
En venninne av meg hevder at den siste (Michel Mercier) er et rent torturredskap, laget av en ond person som tydeligvis hater personer med langt hår.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tangle TeezerUffda. Den finnes visst i to versjoner, en for tykt hår og en for fint hår, så sikkert lurt å velge riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|