Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Din beste oppskrift til crock pot/slowcooker

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-14, 16:22   #11
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcooker

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Og på et vis synes jeg kyllingen var litt tørr uten å være tørr, hm litt vanskelig å forklare, kan man la maten ligge for lenge oppi der tro?

Jeg har ikke forsøkt meg på kylling/kalkun enda, mest fordi jeg har lest at fisk og fugl blir tørt om det koker for lenge (slik du beskriver). Er en stund siden jeg gjorde research, men jeg mener å ha lest at kylling blir best om den koker maks 6-8 timer på lav.

Storfe og lam blir bare bedre jo lenger det koker (jeg bruker å koke 12-14 timer + varme frem til middag).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.