|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Mannen jobber, men jeg tar meg fri fra jobb og tenker å ta med kidsa til fjells til stedet vårt, og gjøre skolearbeid og gå på ski og ake om hverandre. Kanskje søsteren min kommer med gutta hennes også. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?For det meste jobb, men jeg skal ha fri torsdag og fredag og ha slaraffendager hjemme med jentene.
|
|
|
#63 |
|
Audacious
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?I vinterferien skal jeg reise et drøyt kvarter, fra Nittedal til Grorud. Til gjengjeld skal jeg ha veldig mye bagasje! (les: overtar nytt hus fredag før vinterferien og skal flytte, male, snekre og pakke hele ferien)
|
|
|
#64 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg vurderer å ta fri den siste fredagen jeg også, og sende barna til hver sine besteforeldre, også få en Fredag til Søndag helt alene!
|
|
|
#66 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jobbe, begge barn skal på håndballskole. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi er 7 jenter som drar til Florida i vinterferien. Hun ene har kjøpt hus der! Har alltid jobbet i vinterferien så dette skal bli godt kjenner jeg!
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Gran Canaria
|
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi reiser til Røldal for å gå på ski. Har fått leid leilighet gjennom jobben min. Blir borte fra fredag til onsdag, og skal jobbe torsdag og fredag.
|
|
|
#75 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Aner ikke engang når vinterferien er; har ikke skolebarn og da er fenomenet vinterferie ganske fremmed. Skal nok jobbe både jeg og mannen.
|
|
|
#76 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Jeg tar med minstejenta til Gran Canaria |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi har fikset oss fri i vinterferien og reiser til Frankrike og Disneyland Paris hele gjengen. Gleder oss!
|
|
|
#78 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Vi skal være hjemme. Ungene blir noen dager på SFO/bhg, det er et uttalt ønske fra ungene selv.
|
|
|
#79 |
|
|
Sv: Hva skal dere i vinterferien?Storebror drar til Spania med mormor og morfar. Lillesøster har barnehage, men tar vel henne litt fri.
|
|
![]() |
|
|