|
|
#21 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ChessHar hatt den cd`n i mange år, og den er fin den!! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nå da?
|
Sv: ChessSå moro å høre at andre liker Chess like mye som meg selv.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Chess
Det hjalp ikke at jeg i utgangspunktet syntes at musikken sugde heller. To fine sanger, resten var ulidelig kjedelig. :musikalhater av rang:
|
|
|
#25 |
|
Stiv
|
Sv: ChessAnthem er bare helt nydelig
|
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
Tror du jeg hadde lyst til å være der, eller? Men av en eller annen grunn har samtlige oppsetninger de har hatt i amfiet de siste årene kræsjet med noe hos meg. Og jeg er like sur hver gang. Nå venter jeg spent på hva de finner på å sette opp neste gang.
|
|
|
#29 |
|
saftig
|
Du har ikke hørt nok på dem, og ikke gått skikkelig inn i problemstillingen.
|
|
|
#31 |
|
intro
|
Litt avsporing, men var det noen som så Lisa Stokke i aksjon på Mandela-konserten fra Tromsø? Hun sang helt skrekkelig surt.
|
|
|
|
#32 |
|
Stiv
|
Å ja, gleder meg til å se hva de skal gjøre neste gang. De gjør en kjempejobb med å skaffe flotte sangere, og amfiet har en herlig kveldsstemning.
|
|
|
|
#33 |
|
Stiv
|
Phantom
|
|
|
|
#34 |
|
Textrovert
|
Nei takk, jeg har pint meg gjennom "Miss Saigon", "Starlight Express", "Return to The Forbidden Planet" og mange flere. Det er bare rett og slett en genre jeg synes er pyton. Jeg likte "Mamma Mia", men det var vel fordi sangene i utgangspunktet ikke var musikalsanger.
|
|
|
#36 |
|
Hertuginne
|
Sv: ChessAltså, nå er det like før jeg rødprikker Divine. Tenk at du ikke liker musicaler!
|
|
|
#37 |
|
Stiv
|
Sv: ChessAdrienne: Den skal ikke gå på Bømlo (mener å ha hørt at de har friår, det er krevende å sette opp så store stykker på frivillig basis). WW skal gå på Seim, ca en halv times kjøring fra Bergen. Mener at det finnes en hjemmeside for oppsetningen, men fant den ikke i farten. Men her er ihvertfall litt info: http://www.ballade.no/nmi.nsf/doc/ar...12584653874570
|
|
|
|
#38 |
|
Hertuginne
|
Sv: ChessTakk for link. Jeg fikk med meg at den ikke skulle være på Bømlo. Lindås er jo litt krøkkete til, men jeg skal tenke på det.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Chess*mimrer enda litt mer* |
|
![]() |
|
|