|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?
Jepp. Jeg sørger heller for å laste ipaden full av film enn å betale 5000 ekstra. Hiawata kommer til å være nesten 10, han er flyvant og kan strekke seg ut over fanget til Høvdingen og meg. Planen er å få ham til å sove litt også.
|
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Det kommer veldig an på når man bestiller. Vi fløy SAS nå i julen, da kom det ut som det billigste alternativet da vi bestilte i april.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Vi bestilte i helgen, og da var det veldig store forskjeller. Jeg har unger som aldri har laget noe styr på fly, så vi fullader alle elektroniske dingser og bruker de pengene på noe annet.
|
|
|
|
#24 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Mine lager heller ikke noe styr. For oss ble det SAS nå sist fordi det var billigst, som sagt. Og at det var litt bedre plass der var et pluss, når alt kom til alt.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Ja, selvfølgelig. Nå snakket jeg selvsagt om tidspunktet vi skal reise på.
|
|
|
#27 |
|
Textrovert
|
Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?Vi hadde skjermer i seteryggen, og veldig godt utvalg av underholdning.
|
![]() |
|
|